8 January 2013

Opick - Rapuh -



Assalamualaikum, banyak maksudkan lagu ni??
First time dengar lagu ni mase nak pergi tuisyen addmath tahun lepas. Tengah maghrib waktu tu, 
dengar kat IKIM.
Ingat lagi, mase tu ayah ambil dari asrama, bawak pergi tuisyen kat T.Universiti. Kalau tak silap time tu tengah lalu kat tol kempas.

Semenjak hari tu saya dengar lagu ni, rase, wahh...ni la satu2 nya lagu opick yang saya boleh hayati. tak tahulah kenapa.

So, bermulalah episod mencari lirik lagu dan artis nya sebab mase tu saya tak tahu lagu tu opick yang nyanyi. Bila dah dpt tahu tu lagu opick, baru la perasan...

   " Opick ni banyak juga la  lagu dia yang saya tau, tapi kenapa saya tak tau yang lagu ni opick nyanyi?? "

So, cari punya cari, bila terdengar kat ikim je, mesti kuatkan. Sebab nak hafal. nanti bila2 boleh nyanyi sebagai muhasabah diri. :)

No comments:

Post a Comment