16 February 2013

Bila? 14 Feb ke?


Assalamualaikum....

Bila bukan fb hari ni, tengok ramai pula orang post mengenai hari valentine. Saya tertanya.
" Eh, kenapa ramai sangat orang post tentang valentine ni ye? hari ni valentine ke? "
Sejujurnya memang saya tertanya-tanya. Bila valentinenye. Tengok kt calender lappy, 15/2/2013...
ke date kt lappy ni yang salah?? haha,ntah la...

Otak terfikir-fikir. Bila hari valentine ni sebenarnya. Semalam ke??
Alhamdulillah saya terlupa. Haha!!!
Kalau betul la semalam, nasib baik. Saya tak teringat langsung. Maybe sebab sibuk melayan diri yang tak berapa sihat ni. Owhh!! Alhamdulillah Allah bagi aku ujian dari segi kesihatan pada minggu ni. Hikmahnya saya terlupa hari tersebut. Huh!! Yeayy, Alhamdulillah...

Rupanya, dalam kesakitan yang aku tanggung minggu ni, yang aku sering juga merungut kerana tidak tahan dengan kesakitannya, yang dimana nak solat pun menjadi masalah( ade sbb2 tertentu knpa susah ckit nk solat) , bukan nak merungut sebenarnya. Tapi rasa down bila macam ni. Tanpa sedar, dengan ujian ini, aku telah dijauhkan dengan suatu perkara atau sambutan. Alhamdulillah. All praise to Allah ^^

-Surah Al-An'am : 116-
ce la tengok maknanya

Salam Alaik


No comments:

Post a Comment